پرفـــروش ترین برنج ها

برنج های اقتصادی

خرید برنج هاشمی آستانه اشرفیه در قوچان

خرید برنج هاشمی آستانه اشرفیه در قوچان را در این مقاله مورد بحث قرار میدهیم. موارد مورد بررسی در این مقاله عبارتند از:

برنج آستانه هاشمی

همان طور که می دانید دیرینه کشت برنج در کشور به سال‌های بسیار قبل برمی گردد و در زمان کنونی این محصول توانسته نقش مهمی را در جیره غذایی پیدا نماید. تولید برنج در کشور ما در مقایسه با سایر کشورها از متوسط عملکرد قابل قبول برخوردار است ولی به خاطر ازدیاد مصرف سرانه برنج و رشد جمعیت، لازم است تولید افزایش یابد. آستانه اشرفیه یکی از شهرهای استان گیلان است که بعضی از محصولات کشاورزی‌اش مانند بادام زمینی، برنج و ابریشم از مهم‌ترین و ارزشمدترین محصولات در کل کشور هستند. چای و حبوبات آستانه اشرفیه نیز جزو اقلام مرغوب و خواستنی است.

خرید برنج هاشمی آستانه اشرفیه

خرید برنج هاشمی آستانه اشرفیه می‌تواند سطح پذیرایی ما را از مهمانان بالا ببرد و یک مهمانی به یاد ماندنی و بی نظیر را در خاطرات ثبت کند. قیمت برنج هاشمی آستانه اشرفیه امروز بنا به متغیرهای بسیاری تعیین شده است که شما خریداران عزیز می توانید از طریق تماس با شرکت‌های مختلف تولید و پخش برنج آستانه اشرفیه در تهران و شهرستان‌ها با آخرین قیمت اعلام شده آشنا شوید و سفارش خود را ثبت نمایید. اگر خودتان به شمال سفر کرده باشید قطعاً بهترین کار ممکن مراجعه به برنج فروشی آستانه اشرفیه و خرید محصول به طور مستقیم می باشد. همچنین قیمت بهترین برنج استانه اشرفیه را می توانید با جست‌وجوی اینترنتی برنج آستانه اشرفیه دیجی کالا و برنج آستانه اشرفیه باسلام و برنج شرکت برنجبار به دست آورید.

بیشتر بخوانید: خرید عمده برنج چمپا شمال و جنوب در اصفهان

برنج آستانه اشرفیه در تهران

برنج یکی از مهمترین محصولات غله ای در کشورهای در حال توسعه بوده و منبع غذایی اصلی برای بیش از نیمی از مردم دنیاست. به طوری که در گروه محصولات مهم زراعی کشور پس از گندم بالاترین سطح زیر کشت را داراست. همچنین برنج منبع درآمد مناسبی برای تعداد کثیری از مردم می باشد. در ایران بهترین نوع برنج در استان‌های شمالی کشور به عمل می آید.

برنج هاشمی آستانه اشرفیه شاید در این میان حرف اول را بزند. اگر امکان سفر به شمال و خرید مستقیم از برنج فروشی های محلی را ندارید نگران نباشید زیرا در تهران و هر جای دیگر، می توانید تنها با خواست و اراده، برنج آستانه اشرفیه کاسپین، برنج آستانه اشرفیه آزادیخواه و برنج هاشمی درجه یک را با درجه خلوص صد در صدی احضار کنید. قیمت برنج هاشمی درجه یک آستانه اشرفیه را از همین سایت برنجبار که با معیارهای مصوب و استاندارد قیمت، بهترین برنج آستانه اشرفیه را در اختیارتان قرار می دهد سؤال نمایید و با قیمت ارائه شده توسط دیگر سایت‌ها مقایسه نمایید. کیفیت این برنج در مجموعه برنجبار بی نظیر می باشد.

بیشتر بخوانید: قیمت فروش برنج شمال در تهران – تولید و پخش برنجبار

خرید برنج هاشمی

در نوزده استان کشور برنج کشت می شود که بیش از هفتاد درصد از اراضی شالیزاری کشور در استان گیلان و مازندران می باشد. استان های خوزستان، فارس و کهگیلویه و بریراحمد همراه با استان های شمالی در مجموع بیش از نود و یک درصد از سطح زیر کشت برنج را به خود اختصاص می دهند. در این میان آستانه اشرفیه در گیلان یکی از مهمترین شهرهای کشت برنج اعلا می باشد. برنج آستانه اشرفیه در دیجی کالا با قیمت و کیفیت مناسبی در اختیار شهروندان گرامی قرار می گیرد. قیمت برنج هاشمی امروز  در سایت های دیجی کالا، برنجبار و باسلام پیگیری نمایید و از حس ناب استفاده از این برنج رویایی در سفره خود لذت ببرید.

خرید برنج

قیمت بهترین برنج شمال

شاید جالب باشد بدانید که گیاه برنج به خاطر سازگاری زیاد جغرافیایی در بیشتر مکانهای جهان کشت می شود. برنج زراعی به سه نوع یا زیرگونه زیر تقسیم می شود:

  • هندی
  • ژاپنی
  • جاوه ای

هر کدام از این سه تیپ برنج دارای خصوصیات اکولوژیکی و مورفولوژیکی ویژه ای هستند. واریته های برنج هندی در کشورهای

  • هندوستان
  • سریلانکا
  • تایلند
  • مالزی

کشت می گردند. واریته های برنج ژاپنی در کشورهای

  • ژاپن
  • چین
  • کره
  • اروپا
  • آمریکا- کالیفرنیا

کشت می گردند و واریته های جاوه ای در

  • اندونزی
  • فیلیپین
  • ماداگاسکار

کشت می شوند.  در ایران هم ارقام دانه بلند مربوط به تیپ هندی و ارقام گرد و تپل مربوط به تیپ ژاپنی می باشند. بنابراین می توان نتیجه گرفت که برنج شمال کشور از جمله برنج هاشمی آستانه اشرفیه جزو برنج تیپ هندی هستند. قیمت روز برنج هاشمی استانه اشرفیه به المان‌های متعددی وابسته است که می توانید با تحقیق در برنج فروشی ها و مجموعه های فروش متنوع از آخرین تغییرات آن مطلع گردید.

قیمت برنج شمال

برنج آستانه اشرفیه دیجی کالا

برنج استانه اشرفیه در دیجی کالا با کیفیت ارگانیک و در بسته های 10 کیلوگرم و غیره در دسترس است. این وزن در بسته بندی برنج به دو دلیل هواخواهان زیادی برای مصرف خانگی دارد. یکی آنکه آن قدر کم نیست که قبل از آشنایی با خصوصیات پخت و پز آن، تمام شود و دیگری آنکه آن قدر زیاد نیست که در صورت طولانی شدن زمان مصرف دچار خرابی شود. دیجی کالا از جمله سایت های فروش خرده انواع محصولات بسته بندی شده و از جمله برنج است. در این سایت افراد می توانند یک ویترین از محصولات خود داشته باشند و به نوعی یک مغازه مجازی دارند.

قیمت برنج در دیجی کالا

در دیجی کالا برنج در انواع مختلفی مانند عنبر بو، هاشمی، طارم، دودی و غیره از شهرهای و استان های  مختلف مانند برنج رودسر، برنج استانه اشرفیه، برنج مازندران، برنج شوشتر، برنج خوزستان و غیره یافت می شود. در دیجی کالا میتوان مارک های معروف و ناشناس را در کنار همدیگر دید. برای مثال برنج گران قیمتی مانند طارم هاشمی گلستان در کنار برندهای ناشناسی در دورترین نقاط ایران قرار میگیرد. این مزیت دنیای دیجیتال است. به همه انسان ها و کسب و کار ها فرصت رشد میدهد.

بیشتر بخوانید:مقایسه قیمت انواع برنج طارم – هاشمی – عنبربو

قیمت برنج هاشمی معطر آستانه اشرفیه

برنج هاشمی معطر آستانه اشرفیه از نوع دانه بلند و سفید و خوش پخت است که بعد از پخت، دان دان می شود و به فضا، عطری دلپذیر و حسی ناب می افزاید. برنج هاشمی معطر 10 کیلویی در فروشگاه‌ها و سایت های مختلف موجود است. قیمت برنج هاشمی معطر را بنا به نوع مصرفتان در قالب های پنج یا ده کیلویی پیگیری نمایید و برای به روزرسانی اطلاعات خود با آخرین اخبار سایت برنجبار همراه باشید.

برای خرید برنج هاشمی معطر آستانه اشرفیه با ما در ارتباط باشید!

قیمت برنج هاشمی 1402

کیفیت دانه ی برنج و معیارهای ارزیابی آن به فرهنگ مصرف و ذائقه ی مصرف کنندگان بستگی دارد. نسبت قد کشیدن دانه به صورت طول برنج پخته شده به طول برنج سفید (قبل از پخت) تعریف می گردد. برخی از مصرف کنندگان میزان قد کشیدن برنج را به عنوان یک معیار مهم در کیفیت برنج در نظر می گیرند. واریته های برنج از لحاظ قد کشیدن دانه متفاوتند. برنج هاشمی از لحاظ قد کشیدن جزو دانه بلندهاست و کیفیت پخت خوبی دارد.

برای اطلاع از قیمت برنج هاشمی در سال ۱۴۰۲ به صورت عمده به صفحه  قیمت روز برنج  در همین سایت مراجعه شود.

قیمت برنج دمسیاه آستانه اشرفیه در قوچان

برنج دمسیاه به دلیل رنگ تیره ریشک آن به این نام خوانده می شود و بیشتر در فریدونکنار و شهرهای مختلف گیلان به عمل می آید. مثلا برنج دمسیاه استخوانی آستانه اشرفیه گیلان نیز معروف است و قیمت برنج دمسیاه درجه یک یکی از بالاترین قیمت هاست. همچنین قیمت برنج دمسیاه استخوانی ممتاز معمولاً بیشتر از سایر انواع این نوع برنج می باشد.

قیمت برنج دمسیاه آستانه اشرفیه حدود ۹۵ تا ۹۷ هزار تومان در اواخر پاییز ۱۴۰۲ است. قوچانی های عزیز برای خرید برنج هاشمی آستانه اشرفیه  و همچنین برنج دمسیاه می توانند به نماینده رنجبار در شهر قوچان مراجعه کنند. اطاعات مربوط به نمایندگان ما در همین سایت وجود دارد. قیمت ما در تمام ایران یکسان است.

قیمت برنج دمسیاه

در آینده مقالات بیشتری در موضوعات زیر تولید می شود:

  • قیمت برنج هاشمی اعلا گیلان
  • قیمت برنج هاشمی لنگرود
  • قیمت برنج هاشمی رودسر
  • قیمت برنج لاشه هاشمی
  • قیمت برنج هاشمی طبیعت در سال ۱۴۰۲
  • قیمت برنج طارم هاشمی گلستان  در سال ۱۴۰۲

ما همچنین در زمینه عمده فروشی محصولاتی همچون زرشک و خرما به صورت تخصصی فعالیت داریم. قیمت خرید انواع زرشک پفکی و زرشک دانه اناری را از ما بخواهید!

 

مقالات مرتبط

برنجبار، مرجع قیمت انواع برنج در ایران