مجله برنجبار

پرفـــروش ترین برنج ها

برنج های اقتصادی

خرید برنج قهوه ای

خرید برنج قهوه ای – خواص برنج قهوه ای چیست؟ قیمت برنج قهوه ای چند است؟ و برنج قهوه ای با کیفیت را از کجا می توانیم تهیه کنیم. در اینجا به این سوالات پاسخ می دهیم.

برنج قهوه ای

اکثر ما ایرانی ها عادت داریم بر سر سفره های خود و در وعده های اصلی غذایی از نان یا برنج سفید استفاده کنیم. اما اگر مدتی به مصرف برنج قهوه ای مبادرت می کردیم بی گمان برای ما به یک عادت حسنه تبدیل می شد. چراکه خواص خوب برنج قهوه ای دربرابر برنج سفید بسیار زیاد است.

خرید برنج قهوه ای

ولی برنج قهوه ای چیست؟ برنج قهوه ای یا برنج سبوس دار به برنجی گفته می شود که تمام لایه های پوستی آن برداشته نشده باشد. درواقع اگر شلتوک از شالی برنج بعد از برداشت کاملا حذف شود ما به همان برنج سفید رایج می رسیم. شلتوک سه لایه دارد که برای تولید برنج قهوه ای فقط باید لایه اول برداشته شود.

بدانیم: خرید برنج کامفیروز

خواص برنج قهوه ای

برنج قهوه ای آکنده از مواد مغذی است. این برنج سرشار از

  • آهن
  • فسفر
  • روی
  • منگنز
  • ویتامین ب 6
  •  پتاسیم
  • فیبر

می باشد که هر کدام برای سلامتی بدن حیاتی است.

بعضی کاربران می پرسند برنج قهوه ای برای چی خوبه؟ باید گفت برنج قهوه ای در

  • درمان مشکلات گوارشی،
  • کبد چرب
  • قند خون

بسیار مؤثر است. همچنین در رژیم های لاغری برای افراد چاق، یک گزینه مناسب است که در صورت مصرف درست می تواند به جزء لاینفک رژیم لاغری تبدیل شود.

مصرف برنج قهوه ای برای دیابتی ها در نی نی سایت به خاطر خواصش توسط خیلی از کاربران  توصیه شده است.

اما با وجود این همه ویژگی های عالی چرا برنج قهوه ای جای برنج سفید را نمی گیرد؟ احتمالا حدس زده اید که مشکل در طعم برنج خلاصه می شود. مطمئنا برنج قهوه ای با توجه به عادت ما به طعم برنج سفید در اوایل مصرف ممکن است طعم خوشایندی نداشته باشد. و مصرف کنندگان نیز به خود این فرصت را نمی دهند که به طعم این برنج عادت کنند.

درحالی که ما زمانی روغن حیوانی مصرف می کردیم و وقتی روغن مایع به میان آمد طعمش برای ما ناخوشایند بود اما به مرور آن طعم ناخوشایند از بین رفت و حالا نسبت به این طعم بی حس شده ایم و فرقی احساس نمی کنیم.

به این ترتیب باید گفت مضرات برنج قهوه ای ناچیز است.

  • کسانی که آلرژی غذایی دارند ممکن است در مصرف این برنج به مشکل بربخورند.
  • مشکل دیگر هضم زمان‌بر این برنج است که البته شما را به مدت طولانی تری سیر نگه می دارد.
  • نکته مهم دیگر در این ارتباط این است که نگهداری برنج قهوه ای از برنج سفید سختتر است و بهتر است آن را به مدت طولانی نگه ندارید زیرا مستعد رشد باکتری هاست. پس توصیه می شود برای مصرف خانگی هنگام خرید، این برنج را به مقدار مورد نیاز برای دو سه هفته خود خریداری کنید.

طرز پخت برنج قهوه ای معمولا به صورت کته است تا خواص و مزایای آن حفظ شود. به خاطر دیرپخت بودن سبوس برنج بهتر است این کته با آب بیشتر و در زمان بیشتری آماده شود تا سبوسش نرم شود. حواستان باشد که به دلیل سبوس دار بودن برنج قهوه ای، آن نیاز به شستن بیشتری دارد و باید قبل از پخت حسابی شسته شود و بعد از خیساندن هم به اندازه کافی آبکشی شود تا از ذرات گرد و غبار پیراسته گردد.

برنج قهوه ای اصل

بدانیم :قیمت برنج عنبربو درجه ۱

طریقه مصرف سبوس برنج قهوه ای دکتر بیز برای لاغری

اگر شما هم برای رژیم لاغری به برنج قهوه ای یا سبوس برنج روی آورده اید خوب است بدانید که شرکت دکتر بیز در این زمینه خیلی تخصصی کار کرده و سبوس لایه دوم را از برنج قهوه ای جدا کرده و به منظور تسریع روند لاغری در اختیار مصرف کنندگان قرار داده است.

اکثر سبوس های موجود در بازار فرآوری نشده اند و بعد از مدت کوتاهی خاصیت خود را از دست می دهند. همچنین قسمت اعظم این سبوس ها از سبوس لایه اول تشکیل شده که به دلیل استفاده از سموم کشاورزی، سمی است. بنابراین برای اطمینان از خرید یک محصول بهینه، سبوس را از شرکت دکتر بیز خریداری کنید.

این سبوس منبعی فوق العاده از

  • پروتئین ها
  • فیبرها
  • ویتامین ها
  • آنتی اکسیدان

است که در حفظ سلامتی شما در رژیم لاغری کمک شایانی می کند. طریقه مصرف سبوس برنج قهوه ای دکتر بیز نیز به این شکل است که برای رژیم لاغری باید 10 دقیقه قبل از صرف صبحانه، یک قاشق غذاخوری سبوس را با یک لیوان شیر مخلوط کنید و میل نمایید. همچنین 10 دقیقه قبل از صرف ناهار و شام نیز یک قاشق غذاخوری از این سبوس را با ماست مخلوط کنید و میل نمایید. این کار باعث افزایش انرژی و چربی سوزی سریع می شود. بهتر است از مایعات زیادی هم در طول روز استفاده کنید. به خصوص از نوشیدن آب غافل نشوید. همچنین از این سبوس می توانید برای لعاب دار کردن خورشت خود نیز استفاده کنید.

برای خرید این سبوس بهتر ست از طریق سایت دکتر بیز اقدام نمایید و انواع محصولات دکتر بیز را با قیمت مناسب تهیه نمایید.

بدانیم: خرید برنج ندا درجه یک

بهترین برنج قهوه ای را از کجا بخریم؟

  • مطمئنا بهترین برنج قهوه ای آن برنج قهوه ای است که از یک برنج بسیار باکیفیت و درجه یک ساخته شده باشد، مثل برنج هاشمی، برنج طارم هاشمی، برنج صدری و غیره.
  • دومین فاکتور برای بهترین برنج قهوه ای بودن این است که آن برنج برنجی ارگانیک باشد و در تهیه اش از سموم و کودهای شیمیایی استفاده نشده باشد. بنابراین بهترین برنج قهوه ای را باید در تماس مستقیم از کشاورزان یا سایت هایی که این تماس را برقرار می کنند خریداری کرد.
  • مجموعه تولید و فروش برنجبار با تماس مستقیم با کشاورزان و نظارت کامل بر روند تولید برنج در کارخانه علاوه بر اینکه برنج را با قیمت درب کارخانه تحویل می دهد، با کنترل کیفیت برنج در رروند تولید، می تواند بهترین برنج قهوه ای را برای شما آماده سازی کند.

بدانیم: برنج هاشمی درجه یک گیلان

خرید برنج قهوه ای ارزان

برنج قهوه ای ارزان به احتمال زیاد از شالی یک برنج ارزان تولید می شود، مگر اینکه شما در ارتباط مستقیم با کشاورز بتوانید از تخفیف ویژه ای برخوردار شوید و دست واسطه ها را نیز کوتاه سازید. اما اگر قصد شما استفاده از مزایای برنج قهوه ای در سلامتی و کاهش وزن می باشد، از آنجا که برنج قهوه ای به دلیل دو لایه سبوس، بیشتر طعم سبوس را می دهد تا برنج سفید همنام را، توصیه ما این است که خیلی به قیمت توجه نکنید و برای بهره برداری از برنج قهوه ای، به برنج های ارزان تر رو بیاورید.

می توانید برای جبران این طعم و مزه در روزهایی که از برنج سفید استفاده می کنید برنج سفید باکیفیتی مصرف کنید. برنج قهوه ای در قیمت های بسیار متفاوتی در بازارها و مراکز فروش اینترنتی ارائه می شود که می توانید با یک سرچ اینترنتی و مقایسه آن ها به ارزان ترین برنج دسترسی پیدا کنید. اکنون قیمت برنج قهوه ای افق کوروش به دلیل فصل حراج، پایین تر است و با تخفیف ویژه عرضه می شود. به طور کلی خرید برنج قهوه ای ارزان به خاطر تنوع محصول، به صورت آنلاین آسان تر است.

قیمت برنج قهوه ای

بدانیم: خرید برنج طارم اعلا

قیمت برنج قهوه ای هاشمی

برنج قهوه ای هاشمی یکی از بهترین برنج های قهوه ای است که به دلیل بذرهای متفاوت و نواحی کشت مختلف و عملیات کارخانه ای و استفاده از دستگاه های مختلف به قیمت های بسیار گوناگونی عرضه می شود. فاکتور دیگر در تعیین قیمت برنج قهوه ای استفاده از سموم و کودهای شیمیای در پرورش برنج یا عدم استفاده از آن هاست که البته برنج قهوه ای ارگانیک از مزارع مخصوص گران تر است.

به طور مثال برنج هاشمی قهوه ای از مزرعه ارگانیک وارش کیلویی 115,000 تومان و برنج قهوه ای هاشمی معرفی شده در سایت ترب کیلویی 102,000 تومان است. برنج قهوه ای طارم هاشمی ارگانیک مزرعه نعمتی کیلویی 205,000 تومان و برنج قهوه ای هاشمی مارجان 1کیلوگرمی با قیمت 190,000 تومان عرضه می شود.

بدانیم: خرید برنج فجر درجه یک

قیمت هر کیلو برنج قهوه ای اصل در تهران

وقتی از برنج قهوه ای اصل حرف می زنیم منظور این است که نام گونه برنج قهوه ای که توسط فروشنده ادعا می شود با برنج مورد نظر تطابق داشته باشد. برای این کار با توجه به گونه برنج که مثلا برنج طارم محلی و علی کاظمی از عطر تندی برخوردارند و بعد از آنها برنج های هاشمی و صدری قرار می گیرند می توانید به عطر برنج توجه کنید.

البته طعم برنج هاشمی و صدری از دو برنج اول بهتر است ولی در هنگام خرید نمی توانید به آن استناد کنید. خلاصه این که عطر برنج می تواند فاکتور خوبی برای سنجش برچسب برنج قهوه ای باشد.

خرید از سایت های معتبر نیز می تواند خیال شما را از خریدی مطمئن راحت کند. سایت های زیادی هستند که رضایت و اعتماد مشتریان را جلب کرده اند و می توانید با خواندن نظرات کاربران در سایت های مختلف به برآورد خوبی برسید.

همانطور که قبلا گفته شد قیمت هر کیلو برنج قهوه ای اصل در تهران نوسان های زیادی دارد و در خرید برنج قهوه ای با قیمت های بسیار متفاوتی روبه رو می شوید. اختلاف قیمت ها حتی در یک سایت آن قدر بارز است که مجبور می شوید از تامین کننده راجع به تفاوت های انواع برنج سوال کنید. به طور نمونه قیمت 900 گرم برنج قهوه ای طارمی در بسته بندی دیجی کالا 138,800 تومان است یا قیمت بسته 5 کیلویی برنج قهوه ای هاشمی در همین سایت 619,000 تومان است.

یا در سایت برنج اول برنج قهوه ای عمده کیلویی 74,000 تومان و قیمت هر کیلو برنج قهوه ای سورت و بوجارشده 94,000 تومان می باشد.

خرید برنج قهوه ای

بیشتر بدانیم : قیمت عمده برنج دورود لرستان | برنج باکیفیت علی کاظمی

قیمت برنج قهوه ای_عمده فروشی برنجبار

امروزه با توجه به اهمیت روزافزون سلامتی و کاهش وزن در اذهان عمومی، روی آوری به برنج قهوه ای بیشتر شده است و مصرف کنندگان زیادی این برنج را به وعده های غذایی خود افزوده و لااقل نصف هفته را با این برنج سر می کنند.

خرید برنج قهوه ای به صورت آنلاین شاید رایج تر از خرید انلاین برنج سفید باشد چراکه آشنایی درازمدت مصرف کنندگان با برنج سفید آنها را باتجربه کرده و وامی‌دارد در اکثر مواقع با خرید حضوری از عطر و طعم و ظاهر برنج آگاه شوند اما برنج قهوه ای به دلیل غریبی خود می طلبد که در سایت های گوناگون مورد بررسی قرار گیرد.

مجموعه تولید و پخش برنجبار یک شرکت تخصصی فروش برنج است که با ارتباط مستقیم با کشاورزان می تواند انواع برنج های بازار را به قیمت درب کارخانه به شما خریداران محترم تحویل دهد. محصولات این سایت با دستگاه های پیشرفته سورت شده اند و عاری از هر گونه ضایعات می باشند. شما تنها با چند سرچ و بررسی ویژگی ها و قیمت ها می توانید برنج خود را انتخاب کنید و سفارش دهید تا در کوتاه ترین زمان ممکن به دستتان برسد.

در مقالات آینده می خوانیم:

  • قیمت و خرید برنج قهوه ای درجه یک و اعلاء
  • خرید و قیمت انواع برنج قهوه ای ارگانیک و درجه یک
  • خرید و قیمت برنج قهوه ای اصل
  • قیمت و خرید برنج قهوه ای ممتاز 10 کیلویی طارم هاشمی

مقالات مرتبط

برنجبار، مرجع قیمت انواع برنج در ایران