مجله برنجبار

پرفـــروش ترین برنج ها

برنج های اقتصادی

قیمت عمده برنج قهوه ای – قیمت درب کارخانه

قیمت عمده برنج قهوه ای – قیمت درب کارخانه را مورد بررسی قرار میدهیم.

برنج قهوه ای چیست؟

به طور کلی سبوس غلات گوناگون به خاطر دارا بودن فیبر زیاد موجب کاهش کلسترول، تری گلیسرید و ال دی ال می گردد. همچنین با کاهش استعداد جذب قند و ترشح کمتر انسولین از قلب و عروق در برابر انواع بیماری ها از جمله بیماری های قلبی عروقی مانند سکته قلبی و گرفتگی عروق، مراقبت می کند.

برنج قهوه ای چیست؟

غلات گروهی از مواد غذایی هستند که جزو غذاهای اساسی بشر محسوب می شوند. امروزه حتی با گسترش سبد غذایی مردم، ایم محصولات تولید می شوند و به شکل مستقیم و غیر مستقیم به صورت محصولات تکمیلی مثل انواع پاستا استفاده می شوند.

سبوس غلات سرشار از ویتامین ها و مواد ضروری برای عملکرد بدن می باشد. به همین دلیل به هر شکل که بتوان سبوس غلات را همراه آنها حفظ کرد گامی موفق در جهت مراقبت از سلامتی مصرف کنندگان است. برنج قهوه ای یکی از این غلات فراوری شده می باشد که ویژگی های سبوس برنج را حفظ کرده و غذایی عالی برای مصرف خانوار است.

برنج قهوه ای همان برنجی است که سبوسش به وسیله آب جوش طی روندی طبیعی و به دور از مواد مضر شیمیایی محفوظ مانده و نیم پخت محسوب می شود. بهترین نوع برنج قهوه ای برنج قهوه ای ساخته شده از برنج هاشمی می باشد. برای اطلاعات بیشتر در خرید برنج قهوه ای و انتخاب بهترین برنج قهوه ای با مجموعه باسلام و برنجبار در تماس باشید تا از کمترین قیمت هر کیلو برنج قهوه ای مرغوب بی نصیب نمانید.

بیشتر بخوانید: قیمت عمده برنج طارم فریدونکنار – مجلسی و درجه یک – برنجبار

مضرات برنج قهوه ای

معمولا وقتی از برنج قهوه ای صحبت به میان می آید آن را به عنوان یکی از غلات بسیار سالم در نظر می گیرند که با حفظ سبوس سرشار از ویتامین ها، فیبر و پروتئین است و آنتی اکسیدان بیشتر موجود در آن از بروز بسیاری از بیماری ها پیشگیری می نماید. در حالیکه همه این مزایا درست است اما باید متوجه بود که مصرف بیش از اندازه برنج قهوه ای مثل مصرف بی رویه هر ماده غذایی دیگر نمودار مزایا را معکوس کرده و موجبات ناراحتی هایی را فراهم می نماید.

قیمت عمده برنج قهوه ای

به عنوان مثال برنج قهوه ای به خاطر هضم سخت به دلیل وجود بعضی مواد سنگین باید همراه غذاهایی استفاده شود که هضم را آسان می گردانند و بهتر است برنج قهوه ای همراه برنج سفید یا به تناوب استفاده شود تا با وجود استفاده از مزایای آن از مضراتش ممانعت به عمل آید.

پختن برنج قهوه ای به آسانی برنج سفید نیست و طرز پخت برنج قهوه ای برای لاغری ترفندهای خود را دارد. همچنین اگر تمایل به مصرف برنج قهوه ای ندارید باید بدانید که می توان مضرات برنج سفید را با پاره ای تمهیدات مثل مصرف حبوبات و سبزیجات خشک کاهش داد. بهترین مارک برنج قهوه ای را در فروشگاه های دیجی کالا و سایت های باسلام و برنجبار پیگیری نمایید.

طرز پخت برنج قهوه ای

برنج قهوه ای مانند برنج سفید پخته می شود. ولی خیساندن برنج قهوه ای یک بخش ضروری در طرز پخت برنج قهوه ای کته می باشد. بعضی می پرسند چرا برنج قهوه ای سفت است. جواب این است که اگر برنج قهوه ای پخته شده را سفت تشخیص می دهید بهتر است از روش آبکش برای پختن آن استفاده کنید. به طور کلی برای تهیه برنج قهوه ای برای مصرف وعده های ناهار بهتر است از برنج قهوه ای دانه بلند استفاده شود. زیرا برنج قهوه ای دانه کوتاه ممکن است خرد و شکسته شود.

برنج قهوه ای دانه کوتاه برای تهیه پوره و فرنی و غیره استفاده می شود. قبل از پخت برنج آن را یک ساعت در آب بخیسانید و سپس به ازای هر فنجان برنج، دو فنجان آب بریزید و با مقدار نمک مناسب بگذارید به آرامی بپزد تا آنکه بخار کند. بعد از خاموش کردن گاز، درِ قابلمه را بلند نکنید و بهتر است بعد از یک ربع ساعت مصرف شود.

بیشتر بخوانید: قیمت برنج طارم محلی درجه یک – پخش و تولید برنجبار

تشخیص برنج قهوه ای اصل

برنج قهوه ای اصل از طعم و بوی خیلی خوبی برخوردار است. اگر برنج فاسد شده باشد یا در تولید آن تقلبی صورت گرفته باشد رنگش عوض می شود و لکه هایی در طول آن مشاهده می شود. برای تشخیص برنج قهوه ای اصل باید دقت شود که رنگ دانه ها یکدست باشد.

در صورتی که میان برنج، به دانه های نارس یا غیر طبیعی و دانه هایی با رگه های سرخ یا گچی برخوردید بدانید که برنج مرغوبی نیست. برای تشخیص پیشرفته تر باید بعد از خرید برنج آزمایشاتی انجام داد که قبل از خرید مقدور نیست. بنابراین توصیه می شود برنج قهوه ای را به مقدار کمتر بخرید و از انبار کردن آن بپرهیزید.

برنج قهوه ای را از کجا بخریم؟ 

برای خرید برنج قهوه ای مطمئن که از ماندگاری بالاتری برخوردار باشد و با وجود قیمت مناسب، با کیفیت خوب و معیارهای استاندارد مطابقت داشته باشد باید به فروشگاه های معتبر که با مراکز تولید سالم در تماس هستند مراجعه نمایید. در این میان فروشگاه های دیجی کالا و سایت های باسلام و برنجبار حرف اول را می زنند و می توانید با تضمین و خیال راحت، خرید خود را انجام دهید.

بیشتر بخوانید: خرید عمده برنج چمپا شمال و جنوب در اصفهان

قیمت هر کیلو برنج قهوه ای

قیمت برنج قهوه ای برای لاغری سوال بسیاری از مصرف کنندگان می باشد که به دنبال برنج قهوه ای طبیعی هستند و مزه برنج قهوه ای را ملاک قرار نمی دهند. قیمت برنج قهوه ای در بسته بندی های متفاوت به المان های زیادی بستگی دارد از جمله نوع برنج سفیدی که در تولید برنج قهوه ای استفاده شده، کیفیت برنج و کارخانه تولید آن و غیره. برنج قهوه ای ممتاز طارم هاشمی و برنج قهوه ای فوق رژیمی اعلا را می توانید از فروشگاه های باسلام و برنجبار بپرسید و با قیمت برنج قهوه ای افق کوروش بسنجید.

قیمت هر کیلو برنج قهوه ای

برنج قهوه ای در بازار کمتر از برنج سفید به فروش می رسد. در سالهای اخیر به دلیل به دلایل سلامتی اقبال به سمت برنج قهوه ای بیشتر شده است. قیمت هر کیلو برنج قهوه ای  طارم گلستان، ۷۷ هزار تومان است.

قیمت عمده برنج قهوه ای – برنجبار- درب کارخانه

عمده فروشی برنج قهوه ای نیز مثل عمده فروشی برنج سفید رنج قیمتی متفاوتی را پوشش می دهد که به کیفیت برنج، نوع برنج و عوامل دیگری چون تامین کننده و عرضه کننده بستگی دارد که البته در صورت خرید بیشتر به نسبت وزن خرید با تخفیف فروشنده برخوردار خواهید بود.

برای قیمت عمده برنج قهوه ای به قیمت درب کارخانه  با ما در تماس باشید!

قیمت برنج قهوه ای هاشمی

قیمت برنج قهوه ای هاشمی به قیمت برنج هاشمی وابسته است.  قیمت برنج قهوه ای گلستان با توجه به سایزهای مختلف در سایت مربوطه قابل دسترس است.  قیمت های اعلام شده بر اساس تحویل درب انبار تامین کننده می‌باشد و به طور معمول هزینه حمل و ارسال کالای عمده به عهده خریدار می باشد، اما سایت های باسلام و برنجبار از این هزینه ها صرف نظر کرده و برنج قهوه ای را با قیمتی باورنکردنی در اختیار مشتریان عزیز قرار می دهند.

بیشتر بخوانید:‌ قیمت برنج طارم هاشمی درجه یک عمده – برنج مجلسی و باکیفیت

قیمت عمده فروشی برنج

برای اطلاع از قیمت عمده فروشی برنج، در همین سایت برنجبار جست‌و‌جو کنید و با عوامل مربوطه تماس حاصل فرمایید. پیش بینی قیمت برنج در سال 1402 نیز به خرید عمده برنج در زمان مناسب کمک می کند. هماهنگی لازم جهت انتخاب و تأمین محصول مورد نیاز و ارسال کالای خریداری شده به راحتی در این سایت فراهم است و کمک می کند در آرامش و مقرون به صرفه ترین شیوه کالای مورد نظر را تحویل بگیرید.

برای خرید انواع زرشک پفکی و زرشک اناری با ما در تماس باشید!

در مقالات آینده بیشتر میخوانیم:

  • قیمت و خرید برنج قهوه ای درجه یک و اعلاء
  • خرید و قیمت انواع برنج قهوه ای ارگانیک و درجه یک
  • فروش و قیمت برنج قهوه ای پاکستانی درجه یک

مقالات مرتبط

برنجبار، مرجع قیمت انواع برنج در ایران